pantherwoman.blogg.se

Välkommen till min blogg som i huvudsak handlar om mig, min vardag och mitt liv som fitnesstjej, sambo, lärarstuderande och världens största djurvän.

R.I.P Diesel

Kategori: Personligt

Vår familjenhund Diesel fick somna in tisdag 10/7 10,5 år gammal.
 
Tungt och tomt, men sådant ingår tyvärr i livet, oundvikligt och alla ska vi dit någon gång till viss del iaf.
 
Min övertyglese är att allt är uppbyggt av energi, energi kan inte förstöras eller förgöras, endast omvandlas till en annan form.
Därför är jag säker på att du lever vidare i en annan form för evigt.
 
Jag vill hoppas och tro att du jagar ekorrar på de eviga ängarna utan bekymmer och krämpor mer.
 

Kommentarer

  • Flyttstäd AB säger:

    Vi har en hund med samma ras.

    Mvh

    Svar: Jaha, detta var en blandis mellan Bordercollie och Golden retriver =)
    Pantherwoman

    2012-07-18 | 11:33:18
    Bloggadress: http://flyttstadningumea.com

Kommentera inlägget här: