pantherwoman.blogg.se

Välkommen till min blogg som i huvudsak handlar om mig, min vardag och mitt liv som fitnesstjej, sambo, lärarstuderande och världens största djurvän.

Helgens ryggpass

Kategori: Träning och hälsa

I lördags blev det ett riktigt skönt rygg och biceps pass, jag valde att köra med lite lättare vikter och flera reps för att variera, kroppen får inte vänja sig vid en viss typ av träning och inte heller vid samma övningar med samma vikter, då händer tillslut ingenting i utvecklingen.
Variation med bra kostupplägg ihop med vila och sömn är nyckeln till en kropp i balans.
 
För ett tag sedan fick jag en (opublicerad) kommentar på inlägget om träning och bröstpasset där jag: "verkar ha lätt för att döma folk när jag själv har muffins på armarna".
Avgör själva.
Vad gäller det inlägget så handlade det inte alls om att döma ut folk på utseendet utan om hur man mår egentligen med en kropp som inte är i balans, vilket kan visa sig i att man mår dåligt, är irriterad, trött, otrevlig, osocial, sur och grinig utan att egentligen veta varför.
Man måste må bra innuti med en genuint bra självkänsla och självförtroende för att utsråla glädje och lycka och sprida positiv energi och därmed få andra att må bra, det är ingenting som går att fejka sig till.
 
Lägger upp lite bilder från passet:
 
                                                                         
 
                                   
                                   
                                 
                                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: