pantherwoman.blogg.se

Välkommen till min blogg som i huvudsak handlar om mig, min vardag och mitt liv som fitnesstjej, sambo, lärarstuderande och världens största djurvän.

Drömhuset

Kategori: Personligt

Djur och natur är ett ämne som ligger mig och min äIskling nära hjärtat.
I morse låg vi och tittade på drömboenden och fantiserade oss bort ett tag och hittade detta fantastiska hus.
 
 
 
Vacker till perfektion.
 
Omöjligt för en blivande lärare kanske många tänker,
Aldrig!
Man ska aldrig låta någon annan döma eller avgöra vad som är möjligt, bara du själv sätter dina gränser.
 
 
                                                                                                      Jag säger som Einstein:
  
                                                                                                      
    
Lite senare är det dags för ett gympass, har inte bestämt vad än, lite sugen på rygg och biceps.
Kanske lägger upp en bild eller två =).
 
Trevlig lördag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: